Bij NuCall draait het allemaal om bereikbaarheid, altijd en overal. Hoe bereikbaar u bent, is een belangrijk aspect van uw onderneming. Wij geloven er dan ook in dat bereikbaarheid vanzelfsprekend moet zijn om goed te kunnen communiceren met elkaar als collega’s maar ook naar klanten. Wij leveren dan ook niet voor niets telecommunicatie voor bedrijven voor zowel vaste- en mobiele communicatie en ook de internetverbindingen. NuMobile van NuCallBij het NuCall telecombedrijf kun je kiezen voor de dienst NuMobile. Wij analyseren hierbij uw bel- en dataverbruik en kijken samen naar wat uw wensen zijn voor een provider. Zo kunnen wij het beste abonnement en de bijpassende provider voor u vinden. Ook vindt u onze eigen mobiele dienst. Deze mobiele dienst is in samenwerking met KPN. Hierbij kunt u rekenen op het allersnelste 4G netwerk. Ook ontvangt u nog vele andere extra’s zoals de beschikbaarheid om meerdere nummers op een enkele simkaart te zetten of bijvoorbeeld te kiezen voor vast en mobiele integratie. De voordelen van NuMobile zijn dat u altijd een passende oplossing krijgt voor uw wensen. U kunt onbeperkt bellen en smsen zonder extra kosten en u kunt eventueel uw belminuten en data delen. Ook krijgt u extra’s zoals de multisim, inzicht in uw verbruik via onze eigen zogenaamde reach portal en voordelige prijzen ook buiten de Europese Unie. NU3CXOok vindt u bij ons de innovatieve telecommunicatie voor bedrijven met de 3CX software. Deze software richt zich op hoeveel gesprekken er tegelijkertijd plaatsvinden in plaats van hoeveel gebruikers of werkplekken er zijn. De Nu3CX gaat met alle Unified Communications functies en is daarom altijd helemaal up-to-date. Dit zorgt ervoor dat men een hele hoop kosten kan besparen, ongeacht hoeveel mensen er gebruik van maken. De 3CX werd op de markt geïntroduceerd toen VoIP nog maar net ontwikkeld was. Daarom is 3CX één van de grootste softwares in Nederland. De voordelen zijn ook dat het integreert met alle Office pakketten, rapportages zijn mogelijk en het biedt een snelle interactie tussen de onderneming en de klanten omdat op deze manier vragen zeer snel beantwoord kunnen worden. Dit zorgt natuurlijk weer voor een hogere klantentevredenheid score. |